MR

Maandag 17 juni heeft de MR zijn laatste vergadering van het schooljaar gehad.

Deze vergadering stond voornamelijk in het teken van huisvesting, de ouderavond van 10 juni jl. en de peiling van wijziging schooltijden bij de ouders van groep 5 t/m 7.

We vinden het besluit om ergens anders groepen te huisvesten als MR erg jammer voor de gehele school.

We zijn blij met de grote opkomst van ouders bij de ouderavond en de betrokkenheid die werd getoond bij het stellen van vragen of het noteren van opmerkingen op de flappen.

Voor de MR kwamen twee thema’s nadrukkelijk naar voren: verkeersveiligheid vanuit Veller naar Lange Voren en het toekomstperspectief om weer samen één school te kunnen zijn. Hierover heeft de MR een brief gestuurd naar de wethouder van onderwijs met een verzoek hier voor de zomervakantie nog op te reageren.

Tenslotte hebben wij met directie meegedacht over de inhoud van de peiling wijziging schooltijden.

De eerste vergadering van het schooljaar 2024-2025 staat gepland op maandag 30 september.

Mocht u hiervoor bespreekpunten hebben, kunt u dat doorgeven aan Luuk Vos (voorzitter) of via mr@bs-ariane.nl