Koffietje ouders

Tijdens het laatste koffiemoment met ouders kwamen er een paar punten naar boven waar ouders opmerkingen over hadden.

Als eerste de schoolfotograaf. Ouders vonden het jammer dat er dit jaar geen individuele foto’s  gemaakt werden van alle kinderen. We begrijpen dat dit een teleurstelling kan zijn, aangezien deze foto’s vaak een dierbare herinnering vormen. Deze beslissing hebben we weloverwogen gemaakt. Doordat onze locatie dit jaar maximaal bezet was, moest de schoolfotograaf foto’s maken op het leerplein. We zouden het leerplein dan twee dagen niet kunnen gebruiken en het geeft ook veel onrust bij de andere groepen.

Onze prioriteit ligt bij het waarborgen van goede kwaliteit van het onderwijs voor uw kinderen, en dit zou anders deze dagen in het gedrang komen.

Vandaar dat wij dit jaar gekozen hebben om de individuele foto’s niet door te laten gaan.

Volgend schooljaar hebben we weer extra ruimte en is de schoolfotograaf van harte welkom voor individuele foto’s.

Ten tweede gaven ouders aan graag mee te willen met het schoolreisje. Helaas konden niet alle ouders mee die wel zouden willen.

Volgend schooljaar zullen we ouders in de onderbouw de gelegenheid geven om aan te geven of ze mee willen. Via een loting beslissen we dan wie er mee kan.

Zo heeft iedereen een eerlijke kans!

Wat een luxe dat we zoveel betrokken ouders hebben.

Bedankt voor jullie meedenken! Fijn om zo samen het gesprek aan te gaan.